27 Temmuz 2007 Cuma

Tüp ve sinek ikilemine Homo Sapiens Sapiens türünün yaklaşımı

Prof.Dr. İlhan Alan ve ekibi tarafından bir süredir yürütülen ve yıllardır bilim dünyasının en çok tartıştığı konulardan biri olan ve tüp ve sinek ikilemine Homo Sapiens Sapiens türünün yaklaşımını çözümlemeyi amaçlayan araştırma tamamlandı. Araştırma bu konudaki tartışmalara son noktayı koyacak ilginç bir gerçeği ortaya çıkardı. Yıllardır Homo Sapiens Sapiens türünün bir deney tüpü ve sinekle karşılaştığında engellenemez bir saldırı iç güdüsüyle hareket ederek sineği anında öldüreceği öngörülüyordu. 6 adet Homo Sapiens Sapiens deneği üzerinde yapılan araştırma sonucunda Homo Sapiens Sapiens'in sineği öldürmeye çalışmadığı sadece onu tüp içinde sallayarak bir oyun aracı olarak kullandığı ortaya çıktı.Bu sonuç bilim dünyasında şok etkisi yarattı. Bilim çevreleri bunun yüzyılın buluşu olduğu konusunda hemfikir...(PDF formatındaki deney raporu için tıklayın)

5 yorum:

NMA dedi ki...

"The world, that understandable and lawful world, was slipping away."
- William Golding, Lord of the FLIES

N-ayı-m dedi ki...

deneklerden biri olarak Prof.Dr.İlhan Alan'ın tamamen yanlış yönlendirme yaptığını söylemeliyim. Amacın bize sineği sersemlettirmek olduğu sineğin tüpün içinde oluşundan bellidir, bu yüzden deneyin geçersiz olduğunu ve sineğin hür olarak uçabildiği bir ortamda tekrarlanması gerektiğini düşnüyorum

Uygar (Alayı) dedi ki...

Merhaba, ben deneklerden uygar.bu deneye katılma konusunda çok istekli değildim ancak maddi sıkıntılar beni bu hale getirdi. Sperm bankaları ve bu tip deneyler ek gelir kaynağı oluyor bana. Bi yandan sineklerin soykırımına katkıda bulunurken bi yandan insanoğlunun üremesine yardımcı oluyorum. Neyse işte bir sinek daha öldü sonunda ama işin kötü yanı kaç tane çacuğum var onu bilmiyorum

N-ayı-m dedi ki...

uygar, ruhunu satıyorsun, farkında mısın?

Uygar (Alayı) dedi ki...

Yahu naim ne üstüme geliyorsun. Parasızlık bu duruma getirdi işte beni. Spermimi alabilirler ama ruhumu asla...