10 Nisan 2008 Perşembe

Sonu Benzemesin!

Not: Bu yazı Hürriyet gazetesinin 10 Nisan 2008 tarihli havadisini aktarmaktadır ama acı bir durumdur, burada paylaşmak istedim...

Flocke’yi görmek için Nürnberg Hayvanat Bahçesi’ne yüzlerce kişi akın ediyor ve paparazziler çevresinden ayrılmıyor. Ancak doğasever Balina ve Yunus Koruma Forumu adlı derneğin başkanı Jürgen Ortmüller, Flocke’nin özel hayatına saygı gösterilmesi için ülkenin en pahalı avukatlarından Rolf Bossi’yi tuttu. 

Ortmüller, böyle giderse Flocke’nin de Knut gibi dejenere olacağından korktuğunu söyledi. Vahşi hayvanların insanlarla bu kadar içli dışlı olmasının doğalarına aykırı olduğunu belirten Ortmüller, "Knut asla seks yapamayacak çünkü bir dişi ayının kokusunu bile bilmiyor" dedi.

Tekrarlıyorum dostlarım, ayu kardeşlerim benim, tekrarlıyorum:

"Knut asla seks yapamayacak çünkü bir dişi ayının kokusunu bile bilmiyor"

4 yorum:

N-ayı-m dedi ki...

Kurtarma operasyonu düzenleyelim bence.

Adsız dedi ki...

Özel hayat mı kaldı biz zavallı ayılara?
Eskiden de tef çalıp oynatırlardı büyüklerimizi. Neyse ki o zamanlar geride kaldı.
Şimdi kafese koyuyorlar. Gerçi kötü niyetli değiller, bizi seven insanlar gelip görmek istiyorlar. Ama biz de onlara alışınca, birbirimizden soğuyoruz. Bu avukat arkadaş belki bize yardımcı olabilir. Umutluyum ben.
Belli bir saat sınırlaması falan olsun bizi görmek için, hem öyle sürekli fotoğraf da çekmesinler. En temel ihtiyaçlarımızı karşılayamaz olduk canım, olacak iş değil...

Uygar (Alayı) dedi ki...

NMA-yı kardeşimin yazdığı bu yazı bana fazlasıyla dokundu. Yazının sonundaki o vurgu kulaklarımda echo yaptı: "Knut asla seks yapamayacak çünkü bir dişi ayının kokusunu bile bilmiyor yor yor." Knut bence bir şekilde seks yapar. Ben bu bahaneyi kabul etmiyorum. Şöyle bir komut verince "Knut şu beyaz fıstığı gördün. Git, yakala ve seks yap." Knut'un cevabı:"Abi bırak şimdi zaten ben dişi kokusunu bilmem. Ben masturbasyona alışkınım. Uğraşamam şimdi" mi olacak? Sanmam. Nasıl ki köpeklere gazete kağıdının üzerine yapay idrar kokusu veren sıvılar dökerek tuvalet eğitimi veriliyor ve gazete kağıtlarının üzerine yapmaları sağlanıyorsa bunun da yapay kokusu sağlanır bir şekilde. Sıkıntı şu olabilir yanlış eğitim sonucu delik deşik olmuş gazete kağıtları etrafı sarabilir o ayrı konu. Şu kesindir ki Knut bu işi kıvırır bir şekilde. O kokuyu bir kere aldı mı bitmiştir olay... ;)

Emy (Cicim Ayı) dedi ki...

Kuzenim Alayı'na katılıyorum, bunun bir bahane olmaması lazım. İçgüdüsel olarak bir erkek ayı her zaman gereğini yapar, Bu biz erkek ayılara yapılan bir hakarettir. Bayanın kokusuna falan gerek yoktur.

Kavun mu bu koklayalım, seçelim, çiftleşelim yani, soruyorum size? Bayanı gördük mü her yerden tanırız, güzelden anlarız. Ben burada sanki “erkek kutup ayıları kızdan anlamaz, hadi anlasalar bile birşey yapamaz anca koklarlar ” gibi bir anlam çıkardım.

Kınıyorum!!!