12 Mayıs 2008 Pazartesi

Yeşil Başlı Gövel Kalluk

Ara beni boya beni.

Alayım kızıma bir kutu boya, boyasın kendini boydan boya.

Tamam, bunlar çerezlik melodilerdi fakat bizleri boyamak da ne oluyor şimdi? Duvar mıyız ülen biz? Bir de nefti yeşile boyamışlar zavallı Kalluk'u. Türbe kapısı mı zavallıcık?

Kutup ayısı dediğin beyaz olur. Saflığı ve temizliği simgeler. Yeşil de neyin nesi oluyor!

Kimbilir nasıl boyadılar garibimi. Kesin uzun saplı fırçayı daldırdılar saten bazlı boyaya sonra ha babam dayandılar aşağı yukarı! Bu insanlar artık yoldan çıktılar. İlgi çekelim diye boyuyorlarmış. İlgi mi? Ne ilgisiymiş bu? Ne boyasıymış bu? 

Artık tepki mi gösteririz başka bir şey mi gösteririz yoksa kış uykusuna mı yatarız bilemiyorum ama yeşil başlı olup gövel gövel gezmek istemiyorum!

Kaynak için lütfen tıklayınız.

3 yorum:

Uygar (Alayı) dedi ki...

Yeşile çalan kutup ayısı olmak mı? Kim ister ki? Ayı olmak zaten çok zor bu dünyada. İnsan oğlu insanlarla uğraşıyoruz her gün. İyice tehditkar oldular bizlere karşı. Yeşil renk mi hayatta olmaz? Bu senenin modası değil yeşil renk. Bize sorsalar kendi rengimizi biz seçsek ve rengimiz belli olsa olmaz mı? Hiç olmazsa rengimiz belli olur. İnsan oğlu insanların sakladıkları renkleri bizim bedenimizi sarar.İnsanlar sıktı artık. Geçen gün NMA-yı kardeşim bana sert bir el şakası yapmıştı ve ona gayri ihtiyari "insan misin sen? hareketlerine dikkat et" dedim. Çok kırıldı. Ben de çok üzüldüm sonradan. Ayılığıma yakışmadı.Harbiden bıktım ben bu insanlardan. Yıldıramayacaklar bizi ayılığımızdan.

Emy (Cicim Ayı) dedi ki...

Yazıma başlamadan önce böyle onemli haberleri sitemizde yayınlayıp, bizleri bilgilendirdiği için NMA-yı kardeşime çok teşekkür ediyorum ve aynı hassasiyeti diğer kutup ayısı kardeşlerimden de bekliyorum.

Önce bu iğrenç, çirkin, terbiyesizce olayı çok kınadığımı söylemek istiyorum, gerçekten çok canım sıkıldı. Sabah “bu gün çok güzel geçecek, içime öyle doğuyor” diye düşünürken bu üzücü olayı sitemizde okudum. Bütün moralim altüst oldu. Yıkıldım

Peki neden yeşil diye düşündünüz mü? Hem de koyu yeşil. Çünkü HACI yeşili. Bu olayın iç yüzü bize söylenilen gibi, doğa için falan değil. Bu olay aslında 11 Eylül olayındaki gibi El Kaide tarafından yapılmıştır ve yine hedef ABD'dir. Buradaki mesele “Kutuplar bile Müslüman olacak” düşünce akımını dünyaya yaymaktır. Biz kutup ayılarını siyasete alet ediyorlar, buna alet olmamamız lazım.

Ama bu hep böyle sürer gider bence. Biraz daha uyanık olmamız lazım, oyunları anlamamız lazım. Yoksa yakında da bizi siyaha boyayıp, şeytana kurban edenlerde çıkar!

Buyuk ayi dedi ki...

Buyukayi olarak cok kinadim.Bunu yapanlar ya deli ya da cahiller.Bunlar olurken biz nerdeydik ne yapiyorduk? kis uykusuna yatmis olmaliyiz ki bir ayi bile cikipta engelleyememis bu igrenc olayi. Cozum olarak kis uykusuna yatmayayim diyorum ama gozleerime agirlik basti. kis basacak yakinda gene.
bir yerde okudum bunu yazan ayi arkadasimizin ismi su an aklima gelmedi demiski:
"delilik kisiseldir,cahillik bulasicidir."
Allah bu insanlara acil akil versin.yoksa bu olaylar hep tekrarlanacak gibi...
dogal rengimizi degistirmeye calismasinlar, rahat biraksinlar bizi.kizdirmasinlar beni bir penceme bakar insanoglunun rengi.
neyse ayi kardese gecmis olsun.