30 Ağustos 2007 Perşembe

Ayıların Saadeti

Bir önceki gönderimde hayvan konusuna bolca değinmemize rağmen ben bu konuya zorunlu olarak devam ediyorum. Yönetici ayımız Alperen, 08 Eylül 2007 günü dünya evine giriyor ve yaklaşık 6 aydır o evi döşüyor. 08 Eylül günü aramıza yeni birisi daha katılıyor. Alperen Ayı ile evlenecek olan Şule eğer soyadını korumazsa Şule Ayı olacak.(Belki de Şule Girenes AYI) Hepimiz bu sitede ayı olarak faaliyetlerimizi sürdürdüğümüz için böyle geyikler yapıyorum. Lütfen gücenmeyin. Ben düğüne gidemeyeceğim. Gitseydim hediye olarak bal alırdım. Neyse buraya geldiklerinde ev hediyesi olarak alırım. Yönetici ayımız bugünden itibaren izin alacağı için ve düğünleri yemekli olduğu için (ne alakaysa !!) ben bugün böyle bir gönderi yollamayı uygun gördüm. Mutluluğu fazlasıyla hak eden bu iki ayı kardeşimizi şimdiden tebrik ediyorum. Bir yastıkta ( ya da içeriğimize uygun olarak dersek bir mağarada) kocamalarını ve bütün kış uykularının beraberce deliksiz olarak gerçekleşmesini temenni ederim. Mert arkadaşımızın hoşgörüsüne sığınarak onun daha önce kullandığı resmi gönderime koyuyorum.SONSUZ MUTLULUKLAR...

4 yorum:

NMA dedi ki...

İnsanoğlu işte... Ayı misali...Bir gün bekarsın, ertesi gün evli.

Pek haşmetli Uygar arkadaşımızın açmış olduğu, mutluluk, heyecan, anlam ve ehemmiyet taşıyan bu yazı için kendisine teşekkür ederken pek kıymetli Yönetici Ayımız Alperen'e ve müstakbel eşine koskoca bir ömür dolusu sağlık, mutluluk, başarı (ve bilimum pozitif öge) diliyorum...

Tabii postizdivaç döneminde hemen ilgili bir kaç fotoğrafın burada yayımlanmasını da talep ediyorum. Hani şu damat ve gelinin MANAĞLI MANAĞLI (anladınız siz niye böyle yazdığımı) sola baktığı, arka planda Düden şelalesi, kutup buzulları yahut derede yüzen alabalıkların (dağ alası) bulunduğu fotoğraflardan bahsediliyorum. Hani şu suratlara flaş patlamış olan ve %60'ın üzerinde blur efekti uygulanmış olanlardan...

Not: Polar ayıların izdivacını imgeleyen resmin kullanılmasına yönelik herhangi bir sorun yoktur Uygar bey... Zaten kanımca her hakkı mahfuz değildir de.

N-ayı-m dedi ki...

Alperen'e ve Şule'ye mutluluklar diliyorum. Eve eşya almaktan ve diğer işlerle uğraşmaktan dolayı akıl sağlığında telafisi mümkün olmayan hasarlar oluşmadan önce evlenmesini de gayet mantıklı bir hareket olarak görüyorum. Sıcak yemekli günler Alperen :)

Alperen (Yönetici Ayı) dedi ki...

Çok sevgili dava arkadaşlarım,

Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyor,17 Eylül'de tekrar aranıza katılacağımı belirtmek istiyorum.Bu süre içinde blogla ilgilenmem mümkün olmayacağı için sayın Uygar alayısı vekaleten yerime bakacaktır.Saygılarımla.

merihvolkan(küçük ayı) dedi ki...

Mutluluklar diliyorum genç çiftimize ve Şule'ye de sabırlar diliyorum.Bu arada bizim dünyamızdan ilk resmi nikahı kıyacak olan Alperen Ayı kardeşimizin de bu başarısı, ayı ve insanlık dünyası arasındaki barış rüzgarını artırmasını diliyorum.Bingöl olayı bir daha yaşanmasın.Birkaç kendini bilmez insanın yaptığını bütün insanlığa maletmiyelim!