11 Eylül 2007 Salı

EuroBasket 2007



Merhaba ayı kardeşlerim
Bir Kutup Ayısı olarak Avrupa Basketbol Turnovası'nda harikalar yaratan ve yarınki Fransa maçından sonra 2 haftalık tatillerini tamamlayıp yurda dönecek olan Milli Lise takımımız "12 mal adam"a teşekkürü borç bilirim.

Hepsinin ayrı ayrı kafalarını koparıp potaya atmak isterim. Bu kafaları aynı potada eritip oluşan eriyikle bronzdan bir kutup ayısı heykeli yapma isteğime de dem vurmak istemem.

Çoş deli gönül daha ne turnuvalar, ne yenilgiler bizi bekler. Yaşasın lise takımımız.

4 yorum:

Uygar (Alayı) dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Uygar (Alayı) dedi ki...

Ayılar basket oynarsa ne olur? Hiç faul olmaz çünkü bahaneleri var. Onlar ayıdır ne yapsa yeridir. Sert bir faulden sonra "oha ayı" dersen cevabı "evet buyrun" olacaktır. Su ayısı arkadaşımız Fırat'ın basketboldan uzaklaşıp daha başarılı olacağı su topu dalına geçmesini tavsiye ederim.

NMA dedi ki...

Aslında FRT (su ayısı) yazarımızın düşüncelerine katılıyorum.

Potaya inen kelleler ve eriyik düşüncesi güzel ama yine de ben özümüze dönük, geleneksel ziyan verme yanlısıyım.

Örnek olarak buraya tıklayabilir ve sonuçta ölüm bile olsa gaza geldiğimizde verebileceğimiz zararın insanlar ve özellikle başarısız basketbolcular üzerindeki etkisini gözlemleyebilirsiniz...

N-ayı-m dedi ki...

İlk maç olan Litvanya maçını seyrederken bende istemdışı birşeyler kırma isteği oluşturmuştu lise takımımız. TV kumandasının sağlığı için maçları izlememe kararı almıştım bu yüzden. Daha sonra dayanamayıp tek galibiyet aldığımız maç olan Çek Cumhuriyeti maçını izlerken de uykum geldi, seyretmedim. Şimdi burada teknik eleştiriye girip sizi sıkmam istemem, o yüzden direkt küfür edeyim ben en iyisi. Ünlü bir Türk sözü olan "yazıklar olsun" ile sözlerimi noktalıyorum.